Silviu Iliuta
Baiatul ala care a facut reclamele la
Vodafone, cu Antonia si cu tipul asta, vlogger, s-a gandit ca toti pustanii de 7 ani care se uita la vlogging sunt morti dupa Star Wars. Adica aia mici stau toata ziua si intre doua jocuri cu impuscaturi si un Tik Tok stau si plang de soarta cavelerilor Jedi. Apoi s-a gandit creatorul ca Antonia e misto. E. Si ca barbatii care ii asculta muzica pe mute sunt atat de picati in limba, incat daca Antonia le zice sa isi cumpere telefon, ei dau buzna la Vodafone sa faca 15 abonamente.
Dar tot creatorul asta a aflat ca nu prea are bani sa faca reclama misto si in plus trebuie sa filmeze si vreo 500 de bucati in acelasi decor. Asa ca a vopsit niste pereti in alb, a tras niste dungi rosii pe acolo si le-a comandat niste costume ieftine de pe Alibaba. Apoi a bagat niste cutii in scenariu si ne-a sugerat ca alea sunt niste smecherii SF, dar nu intelegem noi care e faza. A adus si regizor scump, ca asa vrea clientul.
De replici nu le-au ramas bani, sunt facute la scoala ajutatoare de scenaristi. “Mai cu nu stiu ce, mai cu nu stiu ce…” “Mai” nici nu stiu cum zice, saracu’.
Pe cuvant ca nu am mai vazut o campanie atat de proasta si de enervanta de la Catena incoace. Sunt curios daca si-a facut cineva abonament la Vodafone in urma ei sau au fugit toti la Orange.