Cred ca stirea zile e asta: „trenurile care merg in cursa de 19 km. dintre Gara de Nord si Otopeni au intarzieri chiar si de 30 de minute, inca din prima zi.”
Proiectul a costat aproximativ 100 de milioane de euro si trebuia sa fie gata in mai 2020.
„Dat fiind faptul că este prima secție de cale ferată, pe care se aplică sistemul de operare de tip „cadențat”, pe o linie nouă și cu o instalație nouă, au apărut aceste probleme tehnice, însă ele au fost deja identificate și vor fi rezolvate în scurt timp, astfel încât circulația trenurilor spre și dinspre Aeroport să se desfășoare in condiții normale de trafic”, a transmis compania.
Practic, cand trenul ar trebui sa fie pe peron in Gara de Nord, el n-a ajuns inca la Otopeni, ca sa plece spre gara.
Cei de la CFR au zis ca-s „probleme tehnice”. In prima zi de functionare, la primele ore. Au imbatranit vagoanele, bre, ca asa nastem noi trenurile, batrane si pline de probleme, direct la 90 de ani, apoi le intinerim. N-ar trebui sa ii zica CFR, ci BBT. Bejamin Button Trains.
Cititul desteapta! OFERTA: