Trei vloggeri romani de succes (nu ii urmaresc, am peste 16 ani) ne-au povestit cat de tare e sa mergi cu autobuzele bucurestene, in care poti chiar sa lucrezi pe laptop, sa bei un prosecco cu prietenii si sa socializezi practic mai bine decat in club. Visul oricarui pustan cu cosuri pe fata care ii urmareste pe astia trei ca pe niste Dumnezei, e acum sa mearga cu autobuzul ala tare cu Wi Fi teoretic. Atat de tare a prins campania asta, care a costat 200 000 de euro din banii mei si ai tai, prostule, incat acum astia de 16 ani nu mai vor bani de la parinti pentru Untold, ci le spun:
-Tata, iau 10 pe linie, renunt la Vonsii aia smecheri de 7 milioane, nu mai merg la mare, numai ia-mi si mie o luna de abonament pe autobuz, te implor! Si de ziua mea, in septembrie, as vrea sa chem toti prietenii la o croaziera cu 311 pana la Piata Rosetti.
Cei trei sunt atat de populari incat pot vinde orice, armata de pusti ii urmeaza si daca astia le spun ca a aparut rahat roz pe bat si merita 5 euro bucata.
Au facut vloggerii astia asa o treaba buna, incat acum, cand ajung in Bucuresti, imi vand masina si sparg toti banii pe abonamente STB pentru prieteni, sa fie si ei fericiti, in pana mea. A aparut chiar si un imn in care tipul ala, care are masina smechera de la 14 ani, zicea ca autobuzele nu opresc la semafor. In ce tara, bai, fratiwer? In ce realitate paralela a acestei tari, a acestui Pamant, in ce secol?
Unu lucra pe laptop fara sa se miste, de ziceai ca e in avionu privat de 7 stele al lui Tiriac si asteapta sa vina fetele sa ii cante la bara.
Bai, eu inteleg ca e frumos sa iei bani din publicitate. Te doare in brisca, muncesti, esti popular, sar aia cu banul. Dar sa consumi 200 000 din bani PUBLICI PUBLICI PUBLICI PUBLICI ( sa se inteleaga) ca sa faci un cacat de campanie mincinoasa, asta nu mai e in regula. Ma, baieti, pe voi v-au dus astia cu autobuzele din Suedia si v-au mintit ca sunteti in Bucuresti, ma!
Cititul desteapta, carti la oferta: