Se intampla la Targu Lapus:
„Sunt Grigore Istetu din Targu Lapsus.
Sunt emotionat. Uimit. Ud!
La noi in oras se scrie azi ISTORIA LUMII.
Asfaltarile pe plan mondial nu vor mai fi niciodata ce au fost.
Dupa cum se vede si in poza, noi, romanii, nu mai asfaltam ca prostii. Asta o poate face oricine.
Noi punem caramida peste caramida (de fapt, langa) si construim un Mare Zid Romanesc. Doar ca pe orizontala.
Aceasta tehnica este absolut revolutionara si prezinta urmatoarele avantaje:
1. Practic, avem un perete facut. Sa zicem ca e acoperisul.
Tot ce mai trebuie e sa mai sapam cativa metri in adancime, mai punem niste caramizi pe lateral si zicem ca am facut o casa.
Mii si mii de case subterane.
2. Daca te bate gandul sa te muti intr-o casa din asta sub pamant si ai un canal deasupra nu mai trebuie sa faci geam sau usa sau alte prostii.
Doar deschizi capacul si intri in casa.
Ieftin, economic si foarte aproape de strada.
3. Cand vom aplica aceasta metoda revolutionara de constructii si in Bucuresti, casele vor avea autobuzul deasupra si iesire pe jos direct in statia de metrou.
Posibil sa o facem prin toaleta. Studiem problema. Deocamdata ne-am extins la Braila:
4. Vom avea primele masini din lume care merg pe ziduri! Va dati seama?!
5. Fratilor, sa fim realisti:
Autostrazile si asfaltarile oricum nu ne ieseau altfel!
Citeste si: HALTA
*cele mai recente articole pe facebook/cronicipebune
DACA NU TE DOR OCHII DE LA CITIT:
Acest tip de casa se numeste cripta sau cavou .Noutatea e ca deasupra acum ai spectacolul lumii , nu doar ciripit de pasarele ??
Fratele meu alb ☻ce e cu reclamele astea ? genul „Fa muschi fara transpiratie …../Dieta pentru lenesi ….” sau sunt greu de cap sau concepi ceva !?
Habar nu am:))
Multumesc ca le-ai scos .
Se strepezea mintea cititorului la aparitia lor .
Ce vorbesti ma, se strica tota poriunea ai de asflat dar caramizile or sa raman, revenim la drumurile de piatra, vesnice!!
In mod normal ar trebui pus piatra cubica dupa care se toarna 1-2 straturi de asfalat.. ( rezistenta plimbei e mult mai mare astfel decat daca asfaltul ar fi fost turnat direct pe pamant). Dar prin metoda de mai sus stratul de asfalt ar veni la 10 cm. Inaltime de covorul asfaltic… Deci se incadreaza la standardele romanesti 😉
P.S. o fi si mai ieftina caramida decat kg. De asfalt, ca la ce preturi au autostrazile in Roamania….
Totusi, ar fi putut sa aplice tehnica ridicării zidurilor pe verticala in mijlocul străzii, astfel cei de la Euro NCAP ar fi testat noile masini numai la noi, mă gândesc. Ar fi fost un lucru bun, nu? ?
Sa zicem ca locuim in zona unui fost combinat, fabrica, uzina, etc care este demolata si de unde ne raman multe materiale reutilizabile, cum ar fi acest tip de caramida f rezistenta….daca este folosite la plombare, este o solutie ieftina si eficienta, mult mai buna decat acoperirea unei gauri cu asfalt fara sa se intareasca substratul.
E bine sa fim critici , nu si rauvoitori !
Buna comentatorilor inteligenti
Stie cineva ca prin acea zona trece LES(linie electrica subterana)110kv(110000 v)si este de interconectare cu alti vecini si apartine transelectrica?
Asa ca intai documentativa si nu mai rideti ca natafletii
Posibil sa fie asa cum ziceti .Va rog sa ma lamuriti si pe mine cu urmatorele :
La adancime e pozata LES ?
Stratul de caramida ajuta la …?
interconectarea vecinilor la 110 kv este posibila ?
si daca tot suntem inteligenti , domnu Radu , dupa ce vedeti link-ul : http://blog.galbur.md/2012/04/cum-manipulezi-moldovenii-si-presa-cu.html ne spuneti de unde stiti toate aceste lucruri ?
comentariile nu sunt eronate , poza pe care se bazeaza articolul pare sa fie : ) .
” Poza de fapt e făcut în localitate Kamîșin, regiunea Volgograd, Rusia „
Vezi ca e si o poza din Braila. Iti fac si in sectorul 5 acum.
Eu tot dau exemple de noi tehnologii la mine pe website, dar astfel de tehnologii sunt rare si numai la noi poti sa intalnesti asa ceva 🙂 .
Daca tot ai adus vorba de case subterane cu usa-n tavan, ar trebui macar sa le donam pentru cei care ne conduc.
Tot la noi s-a facut si cea mai rapida sosea din lume, terminata in 6 ore si stricata a doua zi. Nimeni in lume nu a reusit o asa performanta. Si autostrada ce mimeaza Marele Canion pe mijlocul ei.
Si cand ii mai vedeam cum taiau panglicile cu toti „inginerii constructori”, cine o fi de vina? Eu zic ca educatia primita, scoala facuta prin cumparaturi de carti la profesorii care sustii examenele sa nu zic restul…
Cum oare ajung astfel de ingineri sa construiasca strazi pe care circula mii de oameni care sunt expusi pericolului iminent. Sintagma „ne meritam soarta” inca ramane valabila. Ma bucur oarecum ca nu am mai votat din 2004 si tot mi se aplica si mie sintagma.
Bai nene parca nu este real ce se intampla in tara asta ma jur :)))) Doamne fereste!
Eu locuiesc in Olanda si am vazut ca si aici se utilizeaza aceeasi technica. O fi vreo noua invenție ?