In fiecare zi vad glume despre Judetul Vaslui.
Alba ca Zapada cu o mitraliera, inconjurata de cei 7 pitici din Vaslui….
Betivi, parasute, criminali…
Un coleg, intrebat de unde este, a zis tstins, printre dinti: „Din …Vaslui…ma rog, de pe langa… De fapt, mai aproape de Iasi” Au urmat minute bune de glume despre violatori…
Gata, tot ce e mai rau vine din Judetul Vaslui!
Badea e in calduri, tuna si fulgera. Gadea poarta o fundita alba. Asta va scapa omenirea de violurile vasluienilor!
Analistii lui peste de la televizor, aproape ca folosesc cuvantul „Vaslui” in loc de viol.
In curand se va spune: „Cei 7 au vasluiat-o pe fată!”
Am rezolvat-o! Toata tara e frumoasa si imaculata! E Raiul pe Pamant! Iar Vasluiul e Iadul.
Să mergem cu multimeaaaa!!!! Să iesim toti, toată natiunea româna, cu furci, topoare la vanatoare de vasluieni!!!! Uraaaaaaa!
Psihoza asta intretinuta de presa, poate ajunge intr-un punct DEMENT: „Esti din Vaslui? Sa iti dau una in cap, inainte sa apuci sa ma violezi!” Nu mai conteaza ca vorbesti cu un onorabil profesor.
Avem un numar mare de betivi, multe infractiuni, o economie de doi lei, coruptie, un Guvern ametit si un presedinte apatic….
Cine e vinovat? Vaslui, evident!
E facil să razi de un judet din care nu esti, să il arati cu degetul. Te face sa te simti bine.
„Mama, ce tare sunt eu ca nu m-am nascut in Vaslui!”
Mai conteaza daca este corect sa faci asta, daca este moral?! e..la prima mână.
A pune semn de egalitate intre actiunea a 7 violatori nemernici+ cateva zeci de sustinatori inculti si cei 375.148 de locuitori …e cel putin prostie.
Incultură.
Simt nevoia sa demontez urmatorele afirmatii:
– cea mai mare rata a criminalitatii este in Vaslui. FALS
Pe primul loc este Hunedoara. Urmeaza Braila, Mehedinti…Cluj, Sibiu, Galati si Maramures sunt mult inaintea Vasluiului. Bucurestiul are o rata mai mare decat Vasluiul!
-Vaslui este cel mai sarac judet din tara. FALS.
Județele Vîlcea, Teleorman, Mehedinți, Dolj și Galați au cei mai multi someri. Adevarat este ca locuitorii din Vaslui au cele mai mici venituri. Dar nu pentru ca se dau in lături de la muncă, ci pentru ca sunt necalificati si prost plătiti. Aici e mult de discutat, dar esenta este ca nu sunt someri. Muncesc, dar pe bani putini!
-Numai in Vaslui sunt betivi. FALS.
România este în top 5 mondial la consumul de alcool. Nu doar Vasluiul, ci INTREAGA ROMANIE are o problema cu alcoolul! Multi cretini din Vaslui isi cresc copiii cu sticla la gura. Dar…asta se intampla in toata tara!
Ati vazut vreun Guvern sa ia vreo masura de prevenire a fenomenului?! Zero.
Veste: Guvernul nu este in Vaslui.
Aveti, mai jos, cateva personalitati nascute in Judetul Vaslui.
Vi-l imaginati pe Cuza aproband un viol?
Sau pe Elena Farago sustinand pe facebook un violator?
Poate…pe Vlahuta infigand un topor in cap unui consatean?
Nici eu.
Asa ca, ganditi-vă de doua ori inainte de a arunca cu pietre in 375.148 de oameni din cauza a catorva zeci de imbecili.
- Alexandru Ioan Cuza (1820-1873) s-a născut la Bârlad, judetul Vaslui, şi a fost primul domnitor al Principatelor Unite, Moldova şi Muntenia. A murit în exil, la Heildelberg;
- Elena Cuza (1825-1902) Doamnă a României, soţia Domnitorului Alexandru Ioan Cuza. S-a născut la Soleşti, sat vasluian aflat în proprietatea familiei sale, ramură a cunoscutei familii Rosetti;
- Mihai Kogălniceanu (1817-1891) a fost un mare om politic, orator neintrecut, istoric, scriitor. S-a născut la Iaşi dar a petrecut mare parte a copilăriei sale la moşia părinţilor din satul Râpi, din judeţul Vaslui, sat care astăzi îi poartă numele.
- Elena Farago (1878-1954) scriitoare născută la Bârlad;
- Gheorghe Focşa (1903-1995) s-a născut la Şuletea, în judeţul Vaslui şi a urmat Liceul “Cuza-Vodă” din Huşi. Afost etnograf cu merite deosebite în fundamentarea teoretică şi realizările practice ale muzeografiei româneşti. Timp de 30 de ani a condus Muzeul Satului din Bucureşti ;
- Alexandru Philippide (1855-1933) lingvist, academician, născut la Bârlad într-o familie de vechi intelectuali;
- Emil Racoviţă (1866-1947) biolog, academician, născut la Iaşi, a fost legat în permanenţă de satul Şorăneşti, din Vaslui, unde se afla moşia părinţilor săi de neam domnesc;
- Theodor Rosetti (1837-1923) om politic, academician, licenţiat în drept, născut la Soleşti, din judeţul Vaslui, a fost fratele Elenei Cuza
- Elena Ghica– prima actriță în limba română pe o scenă românească
- Valentin Silvestru (1924-1996) scriitor, născut la Rebricea, în judeţul Vaslui;
- Constantin Tănase (1880-1945)actor, creatorul teatrului românesc de revistă, s-a născut la Vaslui ;
- Nicolae Toniţa (1886-1940) pictor, născut la Bârlad ;
- Alexandru Vlahuţă (1858-1919) scriitor, academician, născut la Pleşeşti, sat vasluian care astăzi îi poartă numele ;
- Dimitrie Bagdasar (1893-1946) medic, academician, originar din Roşieşti, Vaslui, a studiat medicina la Bucureşti şi în SUA, unde s-a specializat in chirurgiea sistemului nervos ;
- Nicolae Milea Spătaru (1636-1708) cărturar, născut la Mileşti, sat dispărut de lângă Fereştii de astăzi.
- Victor Ion Popa (1890-1946) scriitor născut la Bârlad ;
- Ştefan Procopiu (1890-1972) fizician, născut la Bârlad.
Oamenii din Vaslui nu sunt niste violatori si nici niste ingeri. Sunt doar romani. Nu sunt nici mai rai, nici mai buni decat noi, cei nascuti prin alte părti.
Ps: Sunt bucurestean. Am simtit sa scriu acest articolas, dupa ce un amic m-a intrebat: „De ce nu faci si tu glume cu Vasluiul? Băscălii cu violatori si betivi. Nu vezi ca prind? Sunt la mare moda…ce dracu’!”
De Silviu Iliuta–cronicipebune
Citeste si: „Mizeria nationala numita “sa dam atentii pentru invatatoare si profesoare”.
„Toate titlurile bune au fost date”, de Silviu Iliuta. Costa 39 de lei si se comanda online de pe site-ul www.bookzone.ro. Pana pe 8 martie, transportul in Bucuresti si Ilfov e gratuit, iar in tara e 5,9 RON!
Multumesc!
Pentru?
Eu sunt alta Mihaela decat cea de mai sus, dar salut initiativa ta… Vaslui nu e cu nimic mai prejos decat restul tarii. Nu sunt din Vaslui, nici macar depe aproape, dar mi-e sila de ce vad postat in ultima vreme despre el.
Faci trafic, faci audienta..e un subiect pe val. E facil sa injuri toti vasluienii. Dar e jenant.
Nu stiu CE au astia cu vasluiul,CE vina au oamenii ca vinul aluneca pe gat usor si iti dai seama abia dupa prima damingeana ? Credeti voi ca se Bea singur ? Cineva trebuie sa se sacrifice .
Nu sunt toti betivi si violatori. Sunt ca in toata Romania, oameni normali si pramatii, asta e ideea. Spre exemplu, consumul de alcool e mai mare in Tulcea decat in Vaslui.
lasa ma ca nu toti vasluienii sunt betivi,pe bune dar totusi sunt destui….
Super articolul!! Eu nu sunt din Vaslui dar sunt intru totul de acord cu tine, pentru ca eu sunt din Romania. Si e doar o mare tampenie sa generalizam pana la extrem. Devine un cliseu folosit de cei slabi…cu duhul. Acum o sa fiu rea si o sa duc la extrem discutia: as vrea ca cineva cu inima de aur sa se indure de noi si sa adune pe cei 7 violatori ( si nu numai), pe cei ce ii sustin si pe multi altii (de exemplu pe ai nostri dragi politicieni, pe tiganii si romanii care au terorizat Roma si Parisul furand in stanga si-n dreapta ) si sa ii duca pe o insula pustie si fara cale de intoarcere. Stiu ca suna urat, rasist din partea mea, dar pur si simplu am obosit sa vad atata nedreptate si rautate in jurul meu!
ps: Mihai Kogălniceanu (1817-1891) a fost un ………..orator NEINTRECUT 😛
O zi buna!!
Vezi planul lui Octavian Goga referitor la evrei…
Toti incercam sa gasim niste raspunsuri plauzibile si sa intelegem drama altor oameni. Intotdeauna e o dovada de rea-credinta sa pui o comunitate intreaga in aceeasi oala cu parazitii, cu infractorii, cu scursurile…Cand ajungi sa faci astfel de generalizari, e riscant si cazi in ridicol. Citeam zilele trecute un comunicat al Politiei Romane in care se spunea ca judetul Vaslui este pe primul loc in topul criminalitatii sexuale. Probabil ca la asta se referea topul acela. Nu oamenii in sine sunt de condamnat, ci aceia care puteau sa ia niste masuri si nu au facut-o. Cred ca este o problema valabila pentru toate satele din tara unde nu se face educatie, unde oamenii
au lipsurile lor care ii dezumanizeaza si ii transforma in brute. Sunt atatia copii care se lupta de mici cu neajunsurile, cu bataile in loc de dragoste, cu alcoolul, cu foametea… Toate lipsurile astea abrutizeaza, nasc monstri pe care, mai apoi, ii aratam la tv oripilati. Traim intr-o lume profund nedreapta si, cred ca, tot ce putem face e sa ne educam copiii in spiritul bunului-simt, al curateniei, al acceparii celuilalt, diferit de noi. La o scara mai mare, la fel de trist si nedrept este ca Europa ne percepe pe noi, romanii, cam la fel cum noi, romanii, ii percepem pe vasluieni. Stereotipurile si generalizarile de felul asta nu fac bine nimanui, dar nu e mai usor asa?
7 cretini nu arata faptul ca judetul e dezolant, personalitatile care s-au ridicat pe acest meleag il fac sa fie imperios apreciat!Felicitari pentru acest minunat articol!
Well, Cuza o fi el mare si tare in istore. Nimic de comentat la subiectul asta. Dar era si destul de futacios. Si daca nu avea rangul pe care l-ar fi avut – probabil ca ar fi comis-o si el prin vre-un tufis cu vreo demoazela de Vaslui. De restu’? Nu stiu … n-am avut rabdare sa-i citesc pana la capat.
Of…
Serios? Asta este un raspuns gandit???? La asta te duce pe tine gandul cand auzi de Cuza? In cazul asta, imi pare rau pentru tine. Nu cred ca ai mai multi neuroni decat respectivii care au facut Vasluiul de rusine!
Felicitari, Silviu! Un articol care merita citit nu toate mizeriile care incep cu „Soc si groaza!” „Nenorocire!” „Fantastic” si apoi incep sa barfeasca pe marginea unei nenorociri!
Recent am trecut prin Constanta si am vizitat stadionul Farul. La iesire paznicul stadionului, observand ca masina cu care venisem are numar de inmatriculare de Vaslui, a simtit nevoia sa faca o precizare, cu un ton oarecum superior si sarcastic: „daca stiam ca sunteti din Vaslui nu va mai lasam, sunteti renumiti cu violatorii”. Am raspuns cu „o zi buna” si am plecat spre urmatoarea destinatie…
Concluzia mea: In mare parte suntem un neam de mistocari si superficiali …
…
Eu sunt din Vaslui si sincera sa fiu toata povestea asta nu ma face sa-mi fie rusine de originile mele. Condamn la fel ca tot restul tarii (umanitatii si universului) fapta hidoasa si reactiile neinspirate ale comunitatii, si ma bucur, intr-un fel, ca au facut atatea gafe caci astfel au dat nastere singuri fenomenului mediatic ce a pus reflectorul pe caz. Nu ma deranjeaza ca e atata atentie pe ce s-a intamplat pentru ca astfel poate alti „barbati” se vor gandi de doua ori in viitor inainte sa participe la astfel de orori. Chiar daca reputatia Vasluiului pare contaminata volens-nolens de toata aceasta poveste, sunt convinsa ca oamenii cu ceva discernamant trec de glume si de prejudecati si isi dau seama ca sunt oameni de toate valentele in orice judet, oras, comuna sau sat si faptele sunt fapte, nu etichete. Apreciez enorm si multumesc, in calitate de Vasluianca, autorului pentru intentie si efort!
Super tare articolul!Da,sunt din Vaslui si sunt mandra !! M-am saturat sa tot aud comentarii aiurea despre judetul nostru! M-am saturat de toti cei care posteaza” X dupa 1 zi in Vaslui”,”Ydupa o luna in Vaslui”..atata minte sa aveti? Ne facem singuri tara de ras…ce are judetul vostru in plus? Nu va saturati unii sa ne bagati pe toti in aceeasi oala? Nu e de ajuns ca „cei sapte pitici” ne distrug imaginea (nu ma refer doar la Vaslui,ci la toata tara) ,nu e de ajuns? Se pare ca nu..In fine, amuzantilor,carora nu le mai ajung bancurile cu Bula si se iau de Vaslui,incetati cu prostiile,caci ne facem de rusine tara si fara violatori….
Super tare articolul!Da,sunt din Vaslui si sunt mandra !! M-am saturat sa tot aud comentarii aiurea despre judetul nostru! M-am saturat de toti cei care posteaza” X dupa 1 zi in Vaslui”,”Y dupa o luna in Vaslui”..atata minte sa aveti? Ne facem singuri tara de ras…ce are judetul vostru in plus? Nu va saturati unii sa ne bagati pe toti in aceeasi oala? Nu e de ajuns ca „cei sapte pitici” ne distrug imaginea (nu ma refer doar la Vaslui,ci la toata tara) ,nu e de ajuns? Se pare ca nu..In fine, amuzantilor,carora nu le mai ajung bancurile cu Bula si se iau de Vaslui,incetati cu prostiile,caci voi be faceti de rusine tara , voi cei care nu stiti sa faceti diferenta …
Foarte frumos articolul,ma bucur ca macar cineva s a straduit sa ne tina si noua partea!
Sunt glume FRUSTRATULE! Stereotipurile si implicit glumele si caterinca pe baza lor se formeaza in urma unui trend observat intr-o zona/comunitate iar, prietene, asta este ceea ce este cel mai pregnant in mirificul vostru judet. Asa ca in loc sa te decompensezi in mediul online cu articole prost scrise si defensive mai bine iesi afara si fa ceva sa schimbi cloaca care este judetul in care rezidezi.
Vorbind de frustrati…sa scrii FRUSTRATULE cu majuscule, e ca si cum ai urla. Cine e frustrat acum?
Nu știu cum putem fi atât de imaturi încât să generalizăm anumite comportamente la nivelul unui întreg județ… Asta doar pentru că prin niște sate uitate de lume din acele zone încă persistă niște comportamente primitive.
Frumos articol. Apreciez obiectivitatea si indemnul de a face ceva concret . Totusi oamenii din Vaslui au tinut piept companiei Chevron in momentul initierii proiectului gazelor de sist nu?
Off topic: neântrecut se scrie neintrecut ( e cuvant compus )
cine a scris neintrecut altfel?
În oraşul meu, a fost violată (sau cel puţin aşa afirma ea) o fată la centrul de primiri urgenţe, apoi prin oraş a început să circule vorbă: ”dacă te duci la spital să ai prezervativele cu tine”, aşa şi cu Vasluiul, dacă mergeţi încolo luaţi-vă nişte prezervative cu voi, cel puţin vă feriţi de nişte boli sau de vreo sarcină nedorită
stii ce ma socheaza? daca vecinul ar fi violat pe cineva, acasa nu ar mai fi calcat teafar: pt ca stiu ca eu si prietenii am fi luat atitudine si sa ii dam o lectie de corectare de sa o tina minte si el si tot satul, sa fie un exemplu.
Vasluienii ce au facut? A, da, mai nimic. vorba unui coleg de facultate vasluian: s-au dus si au mai baut ceva.
o femeie . Probabil in padurea in care traiesti lectiile se dau cu vecinii sau cu restul turmei in care habitezi eu stiu ca exista legi care trebuiesc respectate chiar daca traim in Romania
Tu nu ai inteles ca toate aceste stiri sunt predominante in Vaslui. De multa vreme la stirile de la ora 5 sunt multe informatii de genul. Normal ca nu sunt toti oamenii la fel. Doar ca uscaciunile sunt mai multe la Vaslui / PEACE
Prietene, care ai scris articolul, nu doar ca ești din Vaslui, dar și frustrat tare pe deasupra. Vaslui e cu adevărat ultimul loc. Din lume.
Prietene, nu sunt din Vaslui. Iar tu ai o mentalitate ingrozitoare.
Vasluiul n-are probleme doar de la 7 violatori. Oricum, problema acolo e de mentalitate.
Dacă te plimbi prin Vaslui o să vezi că mulți oameni au o altă mentalitate.
Ultima oară când m-am văzut cu un coleg din Bârlad mi-a arătat o poză cu o pisică crucificată. Pentru el părea destul de normal să găsească așa ceva prin oraș. Iar prin sate e jale.
Acum nu știu dacă în Vaslui se consumă mai mult alcool decât în restul Moldovei, dar față de restul țării nici nu se pune problema.
Prietene,oriunde in lume daca ajungi sa te plimbi indeajuns, tragi concluzia ca oamenii au o alta mentalitate.Ti-o spune un iesean care e dezgustat de astfel de stereotipuri.Si-ti mai spun una adevarata ,orice stire care vine din Vaslui si nu contine cuvantul viol/baba violata/topor/alcool/bataie/etc… nu prezinta interes pentru media.Scoate putin capul din nisip si nu te mai da cunoscator ca te duc in Vaslui si te pierzi cu harta in mana.
Habar n-ai pe ce lume esti.Mai inchide calculatorul si mai iesi afara din casa.Sau ia-ti pastilele!!
Ai uitat de Marcel Guguianu
Am omis multi…
Dragii mei, nu stiu cum sa incep si cu sa termin! Vreu sa subliniez faptul ca toti ne cred betivi (ma refer la zona Moldovei) . Pai unde sunt cele mai mari si mai faimoase podgorii cunoscute in tara si peste hotare decat in zona noastra, unde se face vin mai bun ca la noi!?! Toti au vii , toti produc vin , poate de aceea sunt mai multi alcoolici in zona noastra, pentru ca bautura este din belsug in comparatie cu celelalte zone ale tarii!!! De multe ori si eu ma mai amuz cu postari pe fb despre X si Y dupa una , doua sau nu mai stiu cate luni in Vaslui insa eu , intotdeauna mi-am iubit orasul,ma mandresc cu el. De cand ma stiu am tot fost dati la o parte,descriminati si rau pusi ,peste tot pe unde am lucrat in tara,chiar si in armata, cei mai ,, frecati” eram noi. Ceea ce am citit mai sus ,mi-a reimprospatat memoria si m-a facut sa ma inradacinez mai mult in dragul meu oras de care imi este dor mereu!!! Sunt multe de spus insa ideile imi zboara de la una la alta si devin confuz! Pacat ca la noi inca, se vede bine paiul din ochii altora insa, barna din ochii nostri nu se vede!!!
Ultima olimpiada nationala de fizica a avut loc in Vaslui.
Sunt curios sa vad articolul acesta peste 3 luni in vaslui
Sunt de origine din Vaslui. Nu consum alcool, nu am violat pe nimeni niciodată (și nici nu am de gând), am un salariu destul de bun, majoritatea examenelor le-am luat cu medii peste 8. Ca mine sunt alte mii de vasluieni în toată țara, medici, avocați, procurori, pompieri, polițiști etc. Sincer, suntem plictisiți și enervați de stereotipul vasluienilor proști, bețivi, săraci și violenți din cale afară. Am văzut în Ilfov, Dâmbovița, Galați, Cluj, Vâlcea și multe alte județe situații mult mai grave: oameni care se trezesc cu țuica și berea în mână, care iau alocațiile copiilor și le beau în câteva ore, pușcariași recidiviști.. Mai uitați-vă și în altă parte.
Nascut in Vaslui…vecin cu Matilda Pascal Cojocarita,interpreta de muzica populara,(Negresti Vaslui) Ideea mea despre Vaslui este ca nu cred ca acei oameni se osandesc de placere,ci nevoiti…In Negresti Vaslui guvernul a inchis cateva scoli si spitalul orasenesc,constructie noua cu toate utilitatile,practic inchizand cartea copiilor si luand sanatatea oamenilor de pe o raza de zeci de kilometri. Nimeni din guvern nu au miscat un deget dupa ce au spus ca guvernul Boc a inchis scoli si spitale si au taiat salarii,noul guvern nici macar nu s-a sinchisit sa faca o declaratie oficiala sa spuna cand sau daca mai este vreo sansa ca acei oameni sa mai aiba acces la cultura si sanatate….Asta e romanul nostru, face haz de necaz. Toate clanurile interlope care duc zeci de fete la produs fac de ras Romania intreaga in lume nu sunt din Vaslui,vasluianul merge si face ce stie el mai bine,munceste…insa toate ororile facute de bucuresteni timisoreni hunedoreni pe afara sunt catalogate drept „ROMANI” daca in tara unul ca ala din Cluj isi ucide nevasta,isi violeaza fiicele le omoara si pe ele si apoi se spanzura,incep glume cu semne de intrebare „o fi fost nascut in Vaslui?” Vaslui oricat de sarac ar fi din cauza ca acolo nimeni nu este interesat sa faca ceva,este un oras credincios frumos curat si oricat ar fi copii subjugati sa nu aiba acces la carte,sunt oameni care gandesc mai ceva ca cei cu creierele conectate la betoanele bucurestene. Ca idee,traficul de droguri arme furtul din banii publici proxenetii si toate gunoaiele societatii se gasesc la orasele „bogate” iar violul exista doar daca ai uitat sa lasi pe noptiera langa prezervativul folosit de clientul dinaintea ta,cei 45 ron pt scurt.
asta e istorie. Titlul era mai corect „Nu au fost doar violatori la Vaslui”
bineinteles nu is deacord ca nu sunt oameni la vaslui. nu toti is animale, probabil cu un anumit procent mai mult decat in alte judete dar ce vedem la Vaslui se intampla peste tot in tara, doar ca nu e asa de mediatizat. Ideea e ca nu putem trai din istorie. daca Alexandru Ioan Cuza a fost in Vaslui, asta a fost cu destul de mult timp in urma, incat sa nu mai aiba efecte asupra civilizatiei de astazi…
Statisticile sunt din prezent. Citeste atent.
Si inca o statistica actuala despre care nu sufla nimeni o vorba: promovabilitatea la bac anul asta, vreo 3 procente peste media nationala. In toate judetele din Moldova (unele chiar mai mult de 3) 😉
Salut.Felicit inițiativa ta de a scrie acest articol.E foarte realist și ai și multa dreptate,în anumite privințe, pentru ca nu poti afirma ca în tot județul Vaslui sunt doar câteva zeci de imbecili.Atât are fiecare județ în parte, poate chiar mai multi.Dar privind din prisma infracțiunilor pe cap de locuitor,sunt sigur ca situație e puțin mai gri decât ceea ce ne prezinți tu aici.Sau mai exista posibilitatea sa se investească de autoritățile locale foarte multi bani la posturile naționale de știri pentru campanii negative de marketing.Who knows!?În orice caz mie mi se pare o fapt de condamnat prin împușcare ceea ce au făcut cei 7 labagii.Mai ales după campaniile de denigrare pe care le-au făcut ei sau rudele lor,fata de victima, simțindu-se cu morcovul în cur.
P.S. Eu sunt bănățean!
Felicitari pentru articol.In sfarsit citesc si eu ceva care se merita a fi citit.Un articol perfect logic,nepartinitor.In sfarsit un om curajos cu un caracter autentic care nu se da cu „multimea” doar ca „e multi si prosti”.Nu vreau sa insult pe nimeni dar cand confunzi o mana de oameni cu toti oamenii dintr-o anumita zona,cand crezi tu ca prostia,sau incultura,hotia,respecta granitele unui stat,judet..cand nici macar nu esti constient ca violuri,crime se intampla si prin alte parti cand nu esti constient ca marii corupti,talharii care au vandut tara,au inselat-o si o fura pe fata nu sunt oamenii needucati ci oamenii educati de prin parlament,televiziuni,ministere..si se afla in cea mai mare concentratie de capsuse pe metru patrat la bucuresti, ai grave dar grave probleme de logica si de perceptie..
Prostia nu e o problema.Prostia e o problema cand se crede inteligenta.In ciuda dovezilor prezentate in articol,statistici etc cei cu creierele spalate..scuze informate tot pe a lor o tin…:)) cred ca e greu sa afli deodata ca iti este rau ca iti este rau,nu esti superior niciodat nu ai fost..Daca nu mai sunt moldovenii aia betivi si prosti de care sa razi..si sa te umfli in pene ca esti mai bun ..normal ca te simti prost..lol..fanatismul e prezent peste tot se pare.cand o idee nu se lasa combatuta cu argumente perfect logice..iti dai seama ca ideea e una fanatica,sub care se ascunde un adanc complex de inferioritate..:noi macar nu suntem din vaslui” ….sunt vai capul nostru da nu din vaslui
Asa e.
Cea mai mare descoperire astronomica facuta vreodata in Romania a avut loc recent la Barlad.Descoperirea e una de talie mondiala nefiind prea multe supernove rosii descoperite pana acum.Nu am vazut emisiune pe canalele de televiziune despre asta..De ce?
O novă roşie luminoasă, dintr-o galaxie situată la aproximativ 21 de milioane de ani-lumină faţă de Pământ, a fost descoperită de specialiştii Observatorului Astronomic Bârlad şi înregistrată la Biroul Central de Telegrame Astronomice din SUA, fiind cea mai mare descoperire în domeniu din România.
ŞTIINŢĂ-SĂNĂTATE
AVERTISMENT al oamenilor de ştiinţă: Peste 1.000 de experţi denunţă o cursă a înarmării cu „roboţi ucigaşi” 12:16
Studiu: Adevărul despre furnici: până la 60% dintre ele sunt „leneşe” şi nu fac nimic 16:03
Studiu: Efectul placebo este real, chiar şi atunci când pacienţii ştiu că tratamentul lor este fals 16:55
Pluto: Vapori în atmosferă şi gheţuri mişcătoare la suprafaţă, evidenţiate de sonda New Horizons – VIDEO 12:57
Kepler-452b: Cum ar fi viaţa pe „vărul” Terrei – VIDEO 12:21
O novă roşie luminoasă, cea mai mare descoperire astronomică făcută în România, la Observatorul Bârlad
Specialiştii Observatorului Astronomic „Perseus” din cadrul Muzeului Bârlad au descoperit, cu ajutorul telescopului principal, o novă roşie luminoasă, un astru ceresc situat în Galaxia Messier 101, aflată la aproximativ 21 de milioane de ani-lumină de Pământ, transmite corespondentul MEDIAFAX.
Situată în dreptul constelaţiei Ursa Mare, nova roşie luminoasă este cea mai mare descoperire astronomică în domeniu făcută până acum în România, susţin reprezentanţii Observatorului Astronomic din Bârlad, în condiţiile în care, la nivel mondial, au mai fost identificate şase astfel de corpuri cereşti.
„Descoperirea propriu-zisă pe telescopul principal al Observatorului am făcut-o pe 10 februarie, însă am aşteptat confirmarea spectografică de la alte telescoape mai mari din lume. Spre bucuria noastră, este o descoperire unică în România şi, cu siguranţă, va rămâne în istorie. Am demonstrat că avem dotarea şi posibilitatea să facem descoperiri ştiinţifice în acest domeniu al astronomiei”, a declarat, marţi, corespondentului MEDIAFAX, coordonatorul Observatorului Astronomic „Perseus” din Bârlad, Ciprian Vântdevară.
Potrivit acestuia, descoperirea a fost înregistrată oficial şi la Biroul Central de Telegrame Astronomice din Statele Unite ale Americii.
Corect.
Virsluienii habar nam cum sa vorbeste. Sunt inculturi
bravo bine ca stii tu sa scrii si sa vorbesti romaneste
Ai uitat de Anastasie Fatu 😉
Botanist. Nu am uitat, am scris doar de cei mai cunoscuti. Sunt foarte multi.
Or fi inventat grecii ostracizarea,numai că noi,românii am ridicat-o la rangul de artă!
Adevarul e ca judetul vaslui e cel mai sarac din Romania (pib/locuitor si alti indicatori), iar Moldova(nu stiu daca neaparat vaslui) e in top la consumul de alcool. Iar asta cu romanii sunt la fel e o mizerie comunista. Sunt la fel pana la un punct. Nicaieri in lumea asta nu o sa gasesti intr-o tara sau regiune 20milioane de oameni „la fel” din punctele de vedere pe care le sustineti. Cultural oamenii sunt diferiti si de la un oras la altul. Cu atat mai mult de la o regiune la alta. Chiar credeti ca obiceiurile, felul de a fi, al oamenilor dintr-un sat din Banat si dintr-un sat din vaslui sunt cam aceleasi? Eu vad diferente imense inter temperamentul si firea oamenilor din zone diferite din acelasi judet din ardeal(in fine, erau judete diferite pana la venirea comunistilor) si voi imi spuneti ca romanii sunt la fel?! Hahahahahaha
Din cate se pare in Vaslui nu s-a mai nascut nici un individ „destupat” de mai bine de 100 de ani. Sa lasam personalitatile nascute in 1800, nu poti sa violezi sau sa iei partea violatorilor sustinand totodata ca si Cuza s-a nascut in acelasi loc.
Nu-i nimeni partea nimanui, ai inteles gresit tot.
Și acesta e un motiv suficient de întemeiat pentru a blama, scuipa, satiriza, jigni/insulta, și chiar condamna la moarte întreg județul? Doar pentru că 7 au violat o fată, e îndeajuns să-i „distrugem” și să „repopulăm” zona(cum am auzit pe facebook)? Domnule Vasilescu, oamenii care gîndesc așa, nu sunt cu nimic mai presus față de cei 7.
Apoi, depinde ce înțelegeți prin individ „destupat”. Dacă vă referiți la oameni reformatori, sau politicieni deosebiți, cu tot respectul… n-am auzit nici prin alte zone să se nască salvatori ai poporului. Dacă vă referiți la olimpici, cu siguranță există elevi olimpici în Vaslui. Eu, cînd eram mai tînăr am fost la olimpiada de istorie, și cu siguranță nu am 100 de ani.
Credeți că cei 7, s-au gîndit cînd au violat-o pe acea fată că au voie pentru că „sunt consăteni/orășeni cu o mare personalitate” precum Cuza, sau alții? Mă îndoiesc că ei știu cine e Cuza.
Și în ultimul rînd, apoi închei… dacă prin simplul fapt că noi, majoritatea din VS facem parte din minoritatea ce nu îi jignește pe cei 7(animale, descreierați, dobitoci, exremente, etc) nu înseamnă că le luăm apărarea.
DA, condamn fapta celor 7.
NU, nu sunt de acord cu ce au făcut!
DA, aștept condamnarea.
NU, nu jignesc, din principiu.
DA, iau apărarea mea și a oamenilor frumoși cu care am crescut, îmi apăr demnitatea și consider că nu merită toate acele jigniri doar pentru că, undeva într-un sat din județ, 7 indivizi au făcut o faptă oribilă. Nici eu și nici familia mea, prietenii mei, NU SUNTEM VINOVAȚI sub nicio formă.
Și întru-cît nu mă adresez lui Badea sau alți anteniști, am nădejdea că veți înțelege.
cu respect,
Lucian
Andrei Vasilescu ce indivizi „destupati ” sau nascut unde esti tu in ultima suta de ani ? Vezi si tu cam ce olimpici sunt din vaslui si apoi fa comentarii .
Silviu nu la tine ma refeream, ci la oamenii din zona educati in spirit crestin si doar atat….
Pai, asa am inteles din comentariul tau..
vazlui.ro
Eu sunt vasluian si nu voi avea vreodata o problema in privinta asta. Nici acum niste ani si poate nici maine nu am avut, nu voi avea motive speciale de a ma mandri sau de a ma simti inferior oricui altcuiva, fie el din botosani, din capitala sau din Manhattan. E o problema identitara atat individuala cat Si collective, iar a pune etichete e lucru simplu. Puteti considera ca suntem betivi, saraci Si violator. Noi vom fi mai departe ceea ce suntem Si nu ce se considera ca suntem. Un viol Si repercutarile sale media, ridicole daca e Sa ma pronunt, nu modifica peste noapte mentalitati, istorii sau traditii. Pusti bubosi cu Berea la discretie sau cu ketamina in nas are multa lume. Astia de aici s-au remarcat prin faptul ca au intarziat plecarea in occident. Inca va transmit cele mai calduroase salutari din vaslui, de unde nu prea ne pasa de alteritatea creata artificial. Cand batranii de la pungesti erau nauciti cu bataia de niste tipi in uniforma jandarmeriei din prahova Si arges cui I-a pasta?
O intrebare am si eu.Pe baza caror informatii ai facut tu topul judetelor in care infractionalitatea este mare?Topul ce il enumeri tu acolo e vechi,mai exact din 2009.Sunt din Hunedoara si te asigur ca stirile de la ora 5 incep cu Vasluiul:” in Vaslui,o baba a fost violata de primarul satului; in Vaslui tata a 5 copii, injunghiat de fiu amantei lui….;In Vaslui copii lasati in strada,mama plecata in Italia,etc.
De aici si glumele despre Vasluieni.Numai acolo se intampla in ultimul timp fenomene care iau amploare ulterior si la nivel national,din pacate…PS:E adevarat, in Vaslui s-au nascut oameni cu scaun la cap(asa cum ai enumerat acolo) dar nici tara nu mai e ce a fost atunci.
Sunt ultimele statistici ale INS.
la multi ani tuturor si sarbatori fericitr va urez in primul rand! foarte original articolul tau!nu sunt nici nascuta in Vaslui nici nu am crescut aici,oarecum cand eram copila veneam 1in an la rudele tatalui meu(nici el nu e vasluiab dar bunica mea {Dumnezeu sa o ierte,da)}
ei ori de cate ori veneam la vaslui ma simteam super ok…
acum am 3luni de cand locuiesc in Vaslui tin sa va spun ca e un orasel foarte foarte linistit,mergi pe strada nu te deranjeaza , nu te claxoneaza nimeni!adevarat ca acei 7 sunt dintr-un sat din vaslui dar asta nu inseamna sa condamni tot orasul dupa cum bine ai spus!succes in continuare si cat mai multe articole!
La multi ani!
🙂
Toti cei care sunteti din Vaslui sau de pe langa, SUG…. TI!
VaZ-Lui padurea din care ai iesit in lume inca nu a fost taiata ?
Daca nu era Vaslui, erati toti musulmani de pe vremea lui Stefan. Istoria se uita dragi prieteni. Cea mai mare victorie a crestinismului unde a fost ? Lasam pe alte natii sa ne aprezieze.